martes, 3 de julio de 2007

Diari d'abord: Ganxets Land

Tinc un parell d'articles per penjar. Estan escrits a mà i quan tingui una estona els passaré. No trobo mai el moment.

Ves quines coses, ara que no vaig tant de cul, hem falta temps.

Toca't allò que no sona, tu!

Bé, a falta d'un moment per posar al dia els arxius interestelars, hem passo per saludar als passatgers.
Us escric des de casa de ma tieta, allà en aquella ciutat on habiten els ganxets. Hem treballat les 3 durant la nit, i m'he quedat a dormir i a dinar aquí.
Tot hi la bona companyia, tinc tendència cap als pelacanyes.
Diari d'abord. Data estelar 030707

5 comentarios:

-aLBa- dijo...

ui. i aquest d'on surt? :S

Mireia dijo...

alba, tens inquilinos!xD

necessito un Sing Star!:D

Petons!

-aLBa- dijo...

uo uo!!

Jo tb!

Q nkara no he probat lo 40!

Anónimo dijo...

Hey,

La sensació de manca de temps la comparteixo...encara que no és el que vull compartir amb tu aquest estiu...gelat a la platja?

-aLBa- dijo...

quan vulguis ^^