viernes, 19 de octubre de 2007

H.A.U.I


Sembla mentida com poden canviar les perspectives en poc menys d'un any.

Quan vaig començar la carrera, l'any passat, odiava profundament l'assignatura d'Història Antiga. Odiada per damunt inclús, de Teoria de l'Art.

No pillava res. Hitites, hurrites, cassites, assiris, babilonis... Tot sonava a japonès, i les batalletes semblavuen grans crisis com si tot orient estigués en caos.

Hem sentia tant estúpida! I allò era una xusta tant gran... Que vaig començar a deixar d'anar a classe. No baix aprobar ni l'examen de mapes.

Ho veia com a impossible.


Aquest any, li he trobat el gust a l'assignatura. Recordo coses del curs passat que ni tan sols sabia què coi eren.
Casi que podria dir que li estic trobant el gust al tema.


Ara espero, ja que vaig a classe religiosament cada dia i se m'ha despertat aquest sorprenent interès...

APROBAR-LA


Per que tampoc m'agrada tant, com per haver de tornar-la a fer l'any que bé.



Foto:

Codi Hamurabi.

Louvre.

2 comentarios:

FrAn dijo...

A mí me quedaron dos. De dibujar son. Yo soy una persona muy técnica y esas dos asignaturas tan artísticas me descolocaron pero este año me pasa como a ti que hasta me gustan. Y la cuestión es que todo esta en la mente, nuestra capacidad de aprender está ahí, otra cosa es que nos apetezca.

Saludos.

-aLBa- dijo...

i quanta raó que tens!