martes, 27 de noviembre de 2007

Around the world

L'any passat me'n vaig anar a Paris i aquest any me torçat el peu en terres sicilianes.

Sempre m'ha agradat viatjar, encara que em faci mandra. No vull ser una turista de les 4 corren pels llocs per poder veure-ho tot. Prefereixo perdre'm pels llocs, empapar-me del seu encant, conèixer la seva gent i entendre-la.

La setmana passada em vaig deixar caure per la illa de Sicilia. Un destí que al principi hem resultava poc atractiu però és un lloc amb un encant indescriptible. Està ple de contrastos...

un mar, un volcà, cultura grega, romana, bizantina, montanyes, valls, menjar... Tot sempre amb aquell caràcter tant italià però tant sicilià.
Palermo, una ciutat força decadent però amb una quantitat de patrimoni (no restaurat) que per mi resultava desconegut. Altres ciutats precioses, com Ceffalú, roben el cor a qualsevol enamorat del mar. I ja no cal parlar de la ciutat de Siracussa, que te un centre històric encantador.

Sincerament, no em venia de gust anar-me'n a la pàtria de la mafia. Ara no me n'arrepenteixo gens. És un món especial.

2 comentarios:

FrAn dijo...

A mí tampoco me ha echo nunca gracia esa de Sicilia, sobretodo por lo que comentas de la mafia, pero ahora quizás me lo piense. Sobre todo si hay edificios para restaurar... Ejem, ejem. XD

Besets.

Anónimo dijo...

Tens fotos de Ceffalú?
tens fotos, tens fotos..?