viernes, 7 de septiembre de 2007

¿Pero qué mierda es esta?

Dimecres, després d'un estiu d'espera, va començar la nova temporada d'Hospital Central. La catorzena temporada.
La sèrie pot fardar d'arribar als 200 capítols, com la fantàstica i desapareguda "7vidas", i continuar sent líder d'audiència en la seva franja horària.

La sorpresa va ser majúscula quan el capítol comença justament 1 any després dels fets que es van veure en l'últim. En Vilches està a la preso, la Laura no tornarà, la Teresita s'ha prejubilat, la Maca té una aventura, l'Ester està super embarassada i l'hospital està sotmès a un caos per una vaga d'infermeres que estàn sent acomiadades de manera exagerada.

Dit així, casi que pinta bé la cosa. Però no ho sé, al meu parer, no es poden processar tants canvis de sobte i canviar les coses que més agradaven a l'espectador.

Per postres, al capítol apareixia el "nou David Peris" del Cor, l'Aleix Rengel, que és un petardo d'actor, ja hem perdonarà... però es que no m'agrada gens.

Tot plegat, no us recorda també el canvi exagerat que va patir el Cor de la ciutat quan es va traslladar la sèrie de Sant Andreu a Sants?

Espero que a mesura que avançi la temporada, avançi el ganxo, que a sobre, dimecres a la nit, per primera vegada en molt temps, gairebé m'adormo.

5 comentarios:

FrAn dijo...

La verdad es que nunca me ha gustado hospital central. XD

Yo de esta nueva temporada me quedo con Cinco Hermanos de la cuatro y algunas series de antena 3 como el Internado o Quart no pitan nada mal. Aunque aún no sé como pintan las series en TV3 y Canal Nou para este año.

Lo peor es que seguiré enganchado a Yo soy Bea por culpa de mi madre, que al volver a Murcia por vacaciones me enganchó. XD

Però el millor és que aquest any per fi tindré televisió a València. Es va acabar el meu aïllament televisiu. Jeje.

Espero que mejore lo de Hospital Central.

Besets.

-aLBa- dijo...

A mi m'encanta HC xD.

El internado vaig començar a veure'l i em va agradar, però hem vaig perdre uns quants capítols i llavors ja no vaig seguir...

A Tarragona ciutat no veiem Canal 9, encara que al poble si. També estic una mica desconectada.

Jo també vaig estar aïllada televisivament una temporada. Quan no hi penses, no és tant dur xD

Ara no podria viure sense tele ^^U

FrAn dijo...

M'he passat tot primer de carrera aïllat televisivament. Sé el que és. XD.
I encara que és veritat que no és tan dur, al final un s'acaba enganxant a internet o a veure pel·lícules perquè pel que sembla la qüestió és perdre el temps. Jeje.

Perdona si tengo alguna faltica ortográfica pero es que mis conocimientos de valenciano/catalán son muy basicos(pero mejoraré).

Besets.

-aLBa- dijo...

no importa :)

Anónimo dijo...

HC sepre ha seguit la mateixa linia argumental: per una banda, la realitat-acció (SAMUR) d'altra la realitat-mèdica (casos mèdics) i la Ppal, "les històries sentimentals metge-infermera ; metge-metge".

Mai ha hagut profunditat. S'han carregat tots els personatges que tenien possibilitats, com el Vilches. Lúnica bona idea ha estat la Maca. M'agrada, està molt ben fet. Jo faria un Spin Off ben curat però la fotran si ho fan, no la cuidarien.

Lèrrada de la sèrie és no tenir un guió a seguir elaborat, és a dir, haurien de decidir un patró i seguir-lo. I elaborar els personatges en consequüència, no per ficar-se eal llit els uns amb els altres que ja sembla Melrose.

Per mi l'unica cosa que salva la serie és el Vilches i la Maca i més la Maca perquè é sun personatge amb moltes vetents, té moltes possibilitats. Pot protagonitzar una sèrie. El guionista que l'ha creada ho ha fet bé, és el millor personatge que ge vist desprès de Raquel Busca Su sitio en una ficció espanyola.