martes, 25 de septiembre de 2007

Recolliment

S'han acabat les tardes de sol sense fotre brot, i han arribat les tardes dins d'una sala plena de cadires que miren una pissarra.
S'han acabat les nits fent un beure en qualsevol terrassa, i han arribat les nits al sofà mirant el televisor.
S'han acabat els jerseis de tirants i la màniga curta, i arriben els jerseis prims, que aviat es substituiran per jaquetes.

Gent amb bufanda, que camina depressa per arribar a casa. Gent refugiant-se del fred dinsde les cafeteries. Mares abrigant als seus fills, que, suats per no parar de correr, es descorden l'abric. Parelles abraçades entrant en calor. Solitaris que amb l'alè busquen tornar a tenir sensibilitat als dits...


El cap de setmana passat, hem vaig llevar amb un cel gris amenaçador. Des del tren, el cel s'anava enfosquint i, al arribar al destí, un xàfec m'esperava a l'andana.
Sense paraigües vaig buscar refugi.
A casa, hem vaig estirar al sofà, amb el pijama i davant de la tele.

No vaig sortir al carrer en dos dies. No pas per que l'aigua o m'ho impedís. Sinó que m'ho impedia les ganes de recollir-me a casa.

4 comentarios:

FrAn dijo...

¡Cómo me suena esa escena del tren con un cielo gris que amenaza tormenta! ¡Y también esas clases llenas de sillas...! En fin...

Cadires... Si yo te contara. Jajaja. Es que tengo una clase en valenciano este año y el profesor estaba hablando de "dibuixar cadires" y esta misma mañana, yo en mi ignoracia, preguntándole a mi compañera de al lado qué eran las cadires. Pero ahora, ya lo sé.Jajaja. ;)

-aLBa- dijo...

ajajaja

me alegro que al menos, este blog sirva para algo jajaja

;)

-aLBa- dijo...

ajajaja

me alegro que al menos, este blog sirva para algo jajaja

;)

Eloi Menasanch dijo...

Acabo de veure que sóc el tripulant número 1000!!!!!
OSti ara amb l'actualització ja sóc el 1001!!! haha bé adéu