lunes, 23 de abril de 2007

Diari d'abord: 23 d'abril

Avui m'ha costat aixecar-me, perquè... lo que és despertarme m'ha costat poc.

Eren les 7'40am, més o menys, que m'he despertat i no tenia més son, però estava tant cansada que se m'ha fet impossible aixecar-me fins gairebé les 11. En conclusió, que he estat parant lo despertador des de les 9'30 fins les 11, cada 6minuts.

Després d'un esmorzar lleuger, lo Manel i jo hem anat a contagiar-nos de l'ambient de la Diada per la Rambla. M'he firat 2 llibres, el Último Catón i Edith Piaf "en mí canta la voz de muchos".
Lo Manel ens ha comprat una rosa, vermella, com toca.

Després de classe, hem anat a comprar un llibre pel Manel. Ningú, ni tan sols ell, sabia quin volia i al final, hem acabat comprant-li Las guerras meciánicas, libro I: La estrella de San Pedro, a recomanació meva. Sí, sona bastant friki, però el llibre pinta bé.

Al final, m'he trobat a la Natàlia a la paradeta d'intercanvi del Casal Popular. M'ha entabanat per comprar-li una rosa i al final he acabat cedint. Si en soc de bona persona!

Allò que no m'agrada dels dies com avui és l'aglomeració. Aquella "ola" de gent que no et deixa avançar ni recular. Però bé, Sant Jordi només és un cop a l'any.

P.S. volia posar un comentari més literari, per ser lo dia que és, però avui no estic inspirada

1 comentario:

Anónimo dijo...

Aquest any només n'he comprat una. A ma mare.