viernes, 6 de abril de 2007

versió 3


Després de passar per l'experiència dels spacesmsn, m'he decidit a obrir un blog com déu mana.

Bé, de fet en tenia un. Però va desaparèixer al mateix temps que el primer espai intentava renèixer de les seves pròpies cendres.

I és que el primer espai sideral, l'aLBota's world (en pau descansi), vaig haver de borrar-lo perque no m'hi deixava accedir. Després d'una mala temporada, em vaig decidir a reobrir-lo, també a l'spacemsn, el nou aLBota's world espai sideral v2.

Ara ha arribat l'hora de crear allò que se'n diu realment Blog.

(Pels que continueu entrant al space, no patiu, que també l'aniré inflant de parides)

Benvinguts/des a l'Espai Sideral.

Bon viatge!

(i que la força us acompanyi)


2 comentarios:

LOLO dijo...

Bueno si vale de acuerdo, t'has fotut una ambafada, filla, amb aixo del space vell i el nou i el blog...
bueno a veure si akesta nova etapa del teu lloc a internet funciona be i no te'n canses ni te'n oblides. jejejeje. pero clar d'una persona tan friki com tu no podem espera altra cosa que això així que teu passis be.
amb molt d'amor, LOLO

Anónimo dijo...

Vinga volem més entradeeees ( wewewee ) seeeh pero en serio eh xD