miércoles, 11 de abril de 2007

Què és art?


La qüestió de les qüestions. L'Anna i jo teniem l'esperança que potser, amb una mica de sort, l'últim dia de la carrera ens explicarien per fi la resposta.

No sé l'Anna, però jo m'he fustrat una mica quan la profe de Teoria ens ha dit que no arribarem mai a poder donar-ne una resposta del tot certera.

Crec però, que el més fustrant ha sigut reconèixer que l'art, realment és allò que les institucions diuen que és art. O sigui, que com que les grans institucions son els museus... art és allò que hi ha als museus. Com m'ha indignat això! M'ha recordat a quan era petita, quan et preguntava la profe per l'art, i tu, tant solemnement responies que era lo que hi havia als museus.

Osti tu, i resulta que era veritat. Fotet!

En el fons, el què fot més, és arribar a la conclusió que és el capital qui decideix què és art i què no. Perque a la fi hi al cap... qui compra les obres i amb què? Com és mou tot aquest món?
Pos amb diners. Molts diners.

2 comentarios:

Nat2383 dijo...

No n'estic pas d'acord. Sobre la qüestió "què és art"...digues, què és poesia?

Va dir Bécquer..."i tu m'ho preguntes? Poesia, ets tu".

Anónimo dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.