martes, 26 de junio de 2007

Diari d'abord: 4 coses

Ara que ja no vaig de cul, se'm fa estrany. Crec que m'havia acostumat a aquest ritme frenètic i un tant vertiginós.

A vegades és bo pensar que sempre pot ser pitjor.

Avui ja hi ha agut temps per relaxar-se. Vam poder banyar-nos a la platja del Miracle en una acalorada tarda. I és que després de comprar unes pales, ens hi vam encaminar il·lusionats per posar-nos ben morenos. La putada va ser, arribar a la plaça dels carros i que s'amagués el sol.

- Cagun los tontos de déu!- va dir l'Anna.

La veritat, és que gairebé el sol ja no va tornar a sortir. Vam poder fer un geladet rambla avall de tornada a casa. I aquest matí el sol ja no ha surtit. Quins collons que es fot.

Uns dies sense fer res aniràn bé. Intensiu de Playstation, platja i molt de sofing.

Ja tocava

3 comentarios:

Anónimo dijo...

jo també vull un intensiu de playstation i sofing :P


(lo he dicho bien o le he dau un par de patadas al diccionario? jeje)

Lídia Pelejà dijo...

M'alegro que ja estiguis de vacances! jo no acabo fins divendres... però només em queda un examen i és força fàcil. A veure que tal..
Res nena, el dissabte m'instal·lo definitivament a Capçanes per una bona temporada.
Molts petons!!

-aLBa- dijo...

jo continuo a cavall entre el poble i la city. coses de la feina...

zuto, lo has dixo lujo ;)