sábado, 23 de junio de 2007

"Has aprovat, Alba"

Si bé la nostra profe de l'autoescola ja té una veu característica, encara més per que se'm quedin gravades aquestes paraules.

Després de molts dies de massa feina acumulada, d'anar en contra del rellotge, hem vaig examinar de la teòrica.

No podíem saber la nota fins les 4 de la tarda, quan l'Anna S. havia de passar per l'autoescola, i aleshores va veure que rarament estava tancada. Sobre les 5, que la vaig trucar i m'ho va dir, vaig pensar que no podia aguantar fins les 8, i ma tieta va buscar el num. de telèfon de l'autoescola a les Páginas blancas.

Estava allí. I jo tenia 3 telèfons des dels que podia trucar. Vaig agafar el que tenia més a l'esquerra i m'ha tieta anava a marxar: Anna, no marxis... vaig suplicar-li amb un fil de veu.

Marco i hem despenja la profe, a la que vaig reconèixer de seguida:
- Hola sóc l'Alba, que aquest matí m'he examinat de la teòrica del B. Que hem podries dir la nota.
- I tant. Has aprovat, Alba, felicitats.

Casi em poso a saltar!

Ja he fet el gran pas a tenir el carnet. Ja hem passat el més dur!

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Enhoranbona Alba! Ara només ens queda fer el terrorista amb el cotxe de l'autosecola! jejeje
Petons

-aLBa- dijo...

^^