martes, 15 de mayo de 2007

Els matins

Si una cosa te de bo anar a classe de tarda, és que tens tot lo matí per gandulejar.

Puc sortir de farra fins tancar, aixecar-me a les tantes, sense pressa, esmorzar davant de la tele... i mai se m'apeguen els llençols per anar a classe.

Tal com deia, esmorzo davant de la tele, tot i que la programació d'aquesta deixa molt que desitjar, sigui l'hora que sigui. No obstant, un dels bons programes que fan és el del Cuní. A vegades discrepo, a vegades estic dacord i altres no, d'altres m'interessa i d'altres em canso aviat i canvio de canal.

Avui, com ja no és estrany després de l'eliminació del Barça contra el Getafe, parlaven de la crisi blaugrana. I mentre estava fent feina a la taula, en Cuní ha deixat soltar una frase que m'ha agradat d'allò més:

El pessimista és un realista informat.

Tornant al tema de les classes a la tarda, no negaré que fa molta mandra anar-hi forçosament quan t'aixeques de dormir. Però d'altra banda, la tarda sempre és més llarga i s'aprofita més. Per això, els dies com avui que pleguem aviat, hem anat a fer el mandrós i el consumista per Tarragona.

Aisss... demà, al matí, hauré de matinar per estudiar lo que no he fet durant la tarda.

4 comentarios:

Anónimo dijo...

hey,

has de veure bola de drac GT

-aLBa- dijo...

quan i on? mentre sigui en català...

Anónimo dijo...

Coi...doncs, nop. Ho fan en castellà. A les 8 am al canal Cuatro.

Lídia Pelejà dijo...

Ei! doncs gran frase ha dit el Cuní, i tant! jejeje
a mi m'agrada més anar de matins, d'aquesta manera t'obligues a aixecar-te aviat per anar a classe i després tens tota la tarda per fer coses, siguin aprofitant o no el temps! jejeje
Au wapa, vagi bé.
Petons!