viernes, 4 de mayo de 2007

La Panto, el Cachuli i tota aquesta merda de color rosa

Dimecres per la nit estavem mirant Hospital Central quan Telecinco va interrompre l'emissió per donar pas al "avance informativo". Ningú va va dir res, però suposo que tots ens vam fer la mateixa pregunta, la típica "què ha degut passar?".

Em va indignar que es fotessin a parlar de la Pantoja i la seva detenció. Que sí, que sí, que és famosa i que suposadament s'han omplert les arques a costa de la Jet Set (i no Jet Set) de Marbella.

Que sí, que sí. Que han robat molt i és molt important, no ho nego. I que si han robat, tots al trullo (i la frase és en condicional perque no soc ningú per jutjar res). Però no ho sé, m'indigna que entre els titulars de tots els telenoticies de l'endemà, hi apareixi una folcklórica, i que sembli que no hi surt pel suposat delicte que ha comès, sinó pel mateix fet de ser una folcklórica.

Moltes vegades em pregunto: què hi tenim al cap, en aquest país?

3 comentarios:

Anónimo dijo...

Quan parles del país, suposo que en aquest cas et deus referir a Espanya. Per sort, no és el meu. Ara bé, si em preguntes que tenen al cap els Espanyols? doncs a part de toros, futbol i hipocresia política ben poca cosa més.
Petons!

-aLBa- dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
-aLBa- dijo...

si, parlo per Espanya quan hem refereixo a canals de televisió com Telecinco, però per extensió, Catalunya tb hi té a veure. I no em refereixo a nivell polític i tota la pesca, sinó que també hi han molts catalans que al cap tb hi tenen toros, futbol i hipocresia política... malauradament.

No només a Espanya miren "Salsa Rosa"